Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ
Κατηγορία 1: Συμβολαιογράφοι, Κατηγορία 2: Δικαστικοί Επιμελητές, Κατηγορία 3: ΜΜΕ σε πληγείσες περιοχές & Κατηγορία 4: Γενική Κατηγορία ΜΜΕ (Όλες οι υπόλοιπες ΜΜΕ που δεν ανήκουν στις άλλες κατηγορίες)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- Να δραστηριοποιούνται στην Ελληνική Επικράτεια με Ελληνικό ΑΦΜ
- Να είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα.
- Να μην έχουν λάβει ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».
- Να δραστηριοποιείται σε επιλέξιμη δραστηριότητα σύμφωνα με τη δράση (Σε περίπτωση που μία επιχείρηση δραστηριοποιείται σε περισσότερους του ενός ΚΑΔ, για την εκτίμηση της επιλεξιμότητας λαμβάνεται υπόψη ο ΚΑΔ Κύριας Δραστηριότητας κατά την υποβολή της αίτησης.)
- Να λειτουργούν νόμιμα και συμμορφώνονται με τη σχετική ενωσιακή και εθνική περιβαλλοντική νομοθεσία, διαθέτοντας, εφόσον τους ζητηθεί, το κατάλληλο έγγραφο αδειοδότησης.
- Να μη βρίσκονται υπό πτώχευση, εκκαθάριση ή αναγκαστική διαχείριση.
- Να συνιστούν νομική οντότητα (ενδεικτικά1: Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα, και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.
Για να δειτε τη λίστα με τις Πληγείσες Περιοχές, πατήστε εδώ
Για να δέιτε τη λίστα με τους μη επιλέξιμους ΚΑΔ, πατήστε εδώ
ΥΨΟΣ & ΕΝΤΑΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ
Κατηγορία ΜΜΕ | Ονομαστική Αξία Επιταγών (Μέγιστο ποσό Ενίσχυσης) | Μέγιστη Επιλέξιμη Δαπάνη | Ένταση Ενίσχυσης |
Κατηγορία 1: Συμβολαιογράφοι | € 1.600,00 * [αρ. μελών*] | € 2.000,00 * [αρ. μελών*] | 80% |
Κατηγορία 2: Δικαστικοί Επιμελητές | € 1.200,00 * [αρ. μελών*] | € 1.500,00 * [αρ. μελών*] | 80% |
Κατηγορία 3: ΜΜΕ σε πληγείσες περιοχές | € 990,00 | € 1.100,00 | 90% |
Κατηγορία 4: Γενική Κατηγορία ΜΜΕ | € 630,00 | € 700,00 | 90% |
*Ο αριθμός μελών αναφέρεται στα Φυσικά Πρόσωπα (Συμβολαιογράφους και Δικαστικούς Επιμελητές αντίστοιχα), οι οποίοι συμμετέχουν από κοινού στην επιχείρηση που υποβάλλει αίτηση χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα. Για τις ατομικές επιχειρήσεις / μεμονωμένους Συμβολαιογράφους και Δικαστικούς Επιμελητές ο αριθμός μελών ισούται με ένα (1). Για νομικές μορφές (αστικές εταιρίες) λαμβάνεται υπόψη ο συνολικός αριθμός των μελών (ΦΠ) που συμμετέχει σε αυτές.
Ο ΦΠΑ ΔΕΝ αποτελεί επιλέξιμη δαπάνη προς ενίσχυση
ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
Ψηφιακές Λύσεις:Υπηρεσίες και Λογισμικό
«Βελτίωση της Λειτουργίας των Επιχειρήσεων»
- Εφαρμογές Εμπορικού Λογισμικού / διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων
- Εφαρμογές Διαχείρισης & υποστήριξης Πελατών (CRM related: Sales, Salesforce Automation Marketing, Service)
- Εφαρμογές Διαχείρισης Προσωπικού, Εκπαίδευσης προσωπικού, Παροχής υπηρεσιών στο Προσωπικό (HR related)
- Εφαρμογές διαχείρισης αποθηκών (WMS), διαχείρισης κύκλου ζωής παραγγελιών (Order Management), αναπλήρωσης αποθεμάτων (replenishment)
- Εφαρμογές πωλήσεων, κρατήσεων, παραγγελειοληψίας και τιμολόγησης (PoS, Booking,Invoicing).
- Εφαρμογές και εργαλεία διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας για τη μεταφορά και παράδοση προϊόντων/υπηρεσιών (routing, tracking, last mile delivery, field service)
- Εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης παγίων, υλικού ή προϊόντων (Asset mgt, IoT, RFID)
- Εργαλεία Επιχειρησιακής Ευφυίας και Ανάλυσης δεδομένων (BI, reporting & data analysis tools)
- Industrial data platform templates and software
- Υπηρεσίες Cloud Infrastructure, cloud Platforms, infrastructure S/W
«Συνεργασία, Παραγωγικότητα και Απομακρυσμένη Εργασία»
• Πλατφόρμες παραγωγικότητας, επικοινωνίας και συνεργασίας. Περιλαμβάνοντα επίσης λύσεις διαχείρισης εγγράφων, ροών εργασίας και αυτοματοποίησης διαδικασιών (BPM, RPA, Process
• automation, AI κλπ.).
• Εργαλεία υποστήριξης απομακρυσμένης εργασίας (remote working), εφόσον δεν καλύπτονται πλήρως από τις παραπάνω πλατφόρμες παραγωγικότητας.
• Εργαλεία διαχείρισης εργασιών, έργων και χαρτοφυλακίων, εφόσον δεν καλύπτονται από τις παραπάνω πλατφόρμες παραγωγικότητας
• Συμβατικές λύσεις τύπου Cloud/Virtual PBX
«Ενίσχυση Ηλεκτρονικού Εμπορίου»
• Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (πώληση προϊόντων ή αυτοματοποιημένη διάθεση υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας)
• Cloud εργαλεία για: marketing automation, digital campaign management & customer loyalty
• Cloud εργαλεία/ connectors που συνδέονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επαυξάνουν την λειτουργικότητά του (recommendations, reviews, remarketing, chat κλπ.)
• Εργαλεία / connectors σύνδεσης με συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών.
• Εργαλεία/ connectors διασύνδεσης με υπηρεσίες μεταφορών και παράδοσης προϊόντων (3PL, couriers κλπ.)
«Ασφάλεια και Εμπιστοσύνη»
• Ειδικό Λογισμικό διαχείρισης και οργάνωσης Συμβολαιογραφικού Γραφείου
• Ειδικό Λογισμικό διαχείρισης και οργάνωσης Γραφείου Δικαστικού Επιμελητή
Ψηφιακές Λύσεις: Ψηφιακός Εξοπλισμός
Φορητές ταμπλέτες (tablets), Φορητοί υπολογιστές (laptops, notebooks, 2in1), Σταθεροί υπολογιστές, Εκτυπωτές / Πολυμηχανήματα / Plotters, Εξυπηρετητές (servers), Συστήματα αποθήκευσης δεδομένων (NAS & SAN), PAD Υπογραφών & Digitizers (με γραφίδα), Σύστημα τηλεδιασκέψεων (Conferencing), Scanners χειρός ή επιτραπέζιοι, Οθόνες ψηφιακής σήμανσης (digital signage), Projectors, Δικτυακές συσκευές (Routers, switches, repeaters) και συσκευές ασφάλειας (firewalls)
ΔΕΝ είναι επιλέξιμη η προμήθεια Ψηφιακού Εξοπλισμού, εφόσον δεν συνοδεύεται από προμήθεια κάποιας ψηφιακής λύσης (υπηρεσία ή λογισμικό).
ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑ ΔΑΠΑΝΩΝ
Η Επιλεξιμότητα των δαπανών ορίζεται μετά την έγκριση της αίτησης χρηματοδότησης
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΠΟΒΟΛΩΝ – ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Α’ Κύκλος: Από 16/12/2024 έως και 3/1/2025 και ώρα 17:00 και υλοποίηση έως 28/2/2025
Β’ Κύκλος: Από 17/2/2025 έως και 7/3/2025 και ώρα 17:00 και υλοποίηση έως 16/5/2025
Γ’ Κύκλος: Από 22/4/2025 έως και 9/5/2025 και ώρα 17:00 και υλοποίηση έως 15/9/2025